fredag 4. november 2011

Parallellograms


Jeg vil være med på enda en av Øyeblikk.net sine fotokonkurranser.


Jeg har sakset tekst fra Øyeblikk:
"Denne uken skal du hente fotoinspirasjon fra noe så spennende som en hel sang: "Parallelograms" av Linda Perhacs. Du står helt fritt til å tolke temaet slik du ønsker, abstrakt som konkret, her finnes intet fasitsvar. Du trenger ikke være spesielt kreativ - ta bare tak i det første som dukker opp i hodet ditt. - Det kan være et ord, en stemning, en følelse - mer skal det ikke til."

Sangen kan høre HER. Jeg fikk en litt mystisk/twilightaktig følelse inni meg da jeg hørte sangen, og hva er vel bedre enn et litt spøkelsesaktig hus. Dette bildet tok jeg da jeg gikk på fotoskolen.

3 kommentarer:

  1. Dette var et kjempespennende bilde!!

    Tusen takk for ditt bidrag!
    Hilsen fra Øyeblikkjentene

    SvarSlett
  2. For et stilikt bilde..

    Lykke til med konkurransen!

    SvarSlett