torsdag 21. oktober 2010

Oppgave 1

Da har jeg startet opp med å melde meg på nok et kurs på aftenskolen. Målet for oppgave 1 var å få bilder av en glad/sprudlende person, og en sørmodig person. Det er lett å la valget være et barn, men utfordringen er å få et glad barn til å være sørgmodig. Jeg kunne jo ha slått eller kløpet henne, men da føler jeg at man har gått litt for langt inn i oppgaven. Så dette var de beste bildene jeg fikk til i denne omgang av både en glad og en litt sørgmodig liten jente.





Personlig synes jeg dette siste bildet ble det peneste av lille M. Men det er nok fordi jeg er mammaen hennes og ser på henne med øyne som er alt annet enn objektive.

2 kommentarer:

  1. Nydelige bilder alle sammen,men må si meg enig med deg,det siste var utrolig vakkert.Nydelig jente du har:)

    SvarSlett
  2. Flotte bilder!

    Går du på fotokurs på aftenskole? Tenkte jeg skulle nevne for deg at jeg holder fotokurs i Kristiansand 14.de november. Men da er vel ikke det så interessant for deg. :-)

    SvarSlett